trött, trött, trött...

Är hemma en sväng och vilar upp mig innan det blir fullt ös till 18. Våran assistentlokal saneras idag så jag kan med gott samvete spendera lite tid hemma :) Har jobbat 7 timmar så de fjuttiga 4 timmarna som återstår är som en fis i rymden! Men guuuud vad jag längtar till att komma hem ikväll! Ska fara och tanka direkt efter jobbet också, så det är gjort. Med lite tur kanske jag inte ens behöver lämna lägenheten imorgon om jag gör bort lite grejer idag :)

Massvis med tankar snurrar runt i skallen. Blir alldeles yr! Men jag ska väl inte klaga, det är mestadels fina grejer jag tänker på. Är det något jag är expert på så är det bannemig att dagdrömma! Nästan lika bra som Bert om jag ska vara ärlig! Pusshej.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0