Vin, skratt och självförtroende!

101 sätt att åka ut från en gameshow.. SÅ JÄVLA TRÅKIGT! Fann inget som helst roligt med det programmet.. Dålig programledare, allt är så jävla utdraget och jobbiga människor som deltagare. Nää, ikväll var den bannemig inte bra!

Varning för barn! - SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!!!! Har skrattat högt för mig själv under hela programmet. Jag älskade ju Pensionsjävlar och det är samma koncept fast med barn istället :) Åh lovely!


Sen fick mitt självförtroende en boost nyss! Fick ett sms av en karl som vill bjuda mig på middag imorgon :P Haha.. Men jag är ju psykiskt upptagen redan så he lörns int ;D Trevligt ändå att vara eftertraktad! Fick mig ett gott skratt över det hela. Något måste jag ju inneha då karlarna envisas :P

Nu ska jag ta mig ett glas vin och fortsätta glo på TV :) Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0