You got me loving you!

ÅÅÅÅÅÅH vad jag tycker om dig :))



Underbar dag!!! Vaknade av att solen lyste upp hela lägenheten. Sträckte mig länge och väl i sängen. Hämtade hälsofil och musli, slog på en dokumentär och la mig under täcket igen.. Dagen kunde faktiskt inte ha börjat bättre och den verkar fortsätta på samma spår :*

Idag ska jag.... ta dagen som den kommer :) Möjligen fara på bolaget och köpa några öl. Sen kanske förbi Maxi för att handla lite fredagsmys och nån god mat! Men som sagt, vi ser väl! Jag är fruktansvärt sugen på att sätta mig på balkongen med en kaffekopp också. Måste suga åt mig lite vårkänslor för snart börjar väl snöhelvetet om igen :P

Magen kittlar så in i helvete så just nu ska jag njuta av det en stund :)) Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0