Come on and be my baby!

Skjutsade mormor, mamma och pappa till flyget imorse! Rhodes, here they come :)

Jag hatar avsked! Det blir värre ju äldre man blir. Man har ju hört en massa skrämmande historier och man har lärt sig att aldrig ta något förgivet. Så jag kramade alla tre extra hårt och sa "Vi ses på onsdag". Sen åkte jag in till stan igen..

Undra om folk är lika oroliga för mig när jag åker iväg? Pappa, som nästan aldrig ringer då jag är i skeå, ringer flera gånger då jag är ute på roadtrip tex. Han har ju sett mycket hemskt i sitt jobb som brandmästare så klart jag förstår honom. Mamma försöker alltid övertala mig att åka tåg istället för bil, utan att lyckas. 

Nä, huvva.. nu vill jag inte tänka mer på det där! Nu har dom semester och jag hoppas dom får en underbar vecka i Grekland! Sen hämtar jag upp dom på onsdag och allt är frid och fröjd.. ♥

Finaste gammfolk, jag älskar er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0