De ska va gött å leva, annars kan det kvitta!

PLUS

+ Jag har jobbat 7.15-18 med 4 timmars sömn i kroppen och jag överlevde!!!!!!!!!!! Sen var det en ruggigt trevlig dag i allmänhet, förutom några mindre misstag.. Tur jag gjorde dom på rätt ställe iaf.. Ett misstag slutade med gratis middag ;)
+ Blodcentralen ringde, fan vad nervös jag blev, men jag hade bara glömt att skriva ner vad jag tar för mediciner. Typ alvedon och ipren en gång per år.. Sen ville hon inge mer... = JAG ÄR BLODGIVARE!!!! :)
+ Hyresgästföreningen ringde nu och tycka vad man vill om dom, men herregud vilken trevlig karl det var! Han ville fråga 5 frågor och han skrattade gott åt mina skämt (det är alltid plus!).. Sen avslutade han med "Du har gjort dagens insats, helt kanon! Ha en trevlig vår.. och sommar.. och höst.. äh vafan, ha ett bra liv!".. :D

MINUS

- Jag fick bara sova fyra timmar.... GAaaah på karln (puss på dig) som ringde mig 02.30 och sen 05.30.....


Jag är trött men lycklig! Stolt över min personliga utveckling är jag minsann. Börjar hitta tillbaka till den säkra, ego-älskande och fantastiska människa jag var för ett tag sen! Bara det där att ha så lätt med främmande folk.. Hallelujah! En dag som denna skulle man ha varit på arbetsintervju, jag hade fått jobbet utan hinna blinka!

Näää nu ska jag bädda ner mig under täcket och försöka hålla mig vaken i någon timma till åtminstone.

PUSS PÅ ALLA FINA! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0