Du är början på nåt nytt och något underbart, för mig för mig.

Jag är inget stort fan av Lars Winnerbäck men mina ögon har öppnats upp lite :)
Så fruktansvärt fin låt!! Har ingen koll på hans andra verk så jag söker lite tips!

Jag är hög nu sen den dagen när du kom 
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om 
Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång 
Med dig, med dig, med dig 

Det sägs att kärlek lovart stort men håller tunt 
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt 
Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt 
Med dig, med dig, med dig 

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty 
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly 
Det här är slutet på resan och början på en ny 
Med dig, med dig, med dig

-

Hade en wuuunderbar kväll igår! God mat, gott vin (nej jag kunde inte hålla mig till juni) och trevligt sällskap! Fler såna kvällar vill jag ha! :) Drack vatten efter klockan tio så även fast jag var lite lullig klockan nio så var jag nykter vid tolv. Skönt att somna nykter vill jag lova!

Idag har jag jobbat och det var en riktig utmaning vill jag lova! Först en lång jävla POWERWALK (assistenten jag gick med brydde sig inte ett dugg om min kondition).. Var så slut efteråt att jag ville dö! Att jag gick promenaden med foppatofflor gjorde fan inte saken bättre heller. 

På måndag ska pappsen följa mig och titta på en ny cykel! Ingela ska få flytta hem till Stensund igen efter en trogen tjänst med mig i snart 10 år :) Hon är ju trotts allt en gammkärring som gjordes på 50-talet så hon ska få sin välförtjänta pension ;) Hoppas bara jag hittar en trogen efterföljare som förhoppningsvis har växlar och är lite mer lättrampad! Då ska jag cykla hela sommaren och hösten lång vill jag lova!

Nä, nu ska jag se gårdagens BB innan jag somnar.. är HELT slut... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0