Dutti kikka!

Imorse vaknade jag tio i sex, fullkomligt klarvaken och det gick inte att somna om hur mycket jag än försökte! Börjar jag att bli gammal eller ville min kropp inte försova sig? Hm.. Drygt var det iaf och jag är hur slut som helst nu! Har varit död mestadels av dagen och den sista arbetstimmen kändes som ett dygn. Menmen, jag överlevde det!

Imorgon jobbar jag 17.45-00.30 så jag ska hem till Medlefors och laga middag :) Är galet sugen på grillat kött men det får nog bli grillade hamburgare istället om jag känner min mammas frys ;) Ska iaf bli trevligt att tjattra med lillebror en stund :)

Blaa.. Dutti kikka är jag för att jag orkat vara vaken tills nu.
Men nu ger jag nog upp och sover! Sleep tight, all night. Hejrråå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0