En annan form av smärta.

DAMN IT! Vill till Piteå och hämta hem en bil! Men näää.. Har inget garage att fixa upp den i och inget garage att förvara den i tills den är körklar! Det är sånahär gånger jag hade önskat att mamma och pappa hade köpt mormors hus i Stensund före jag föddes. Ett hus, en bagarstuga, en jordkällare, en loge och sen ett garage/fikarum.. GAAH!

Ja.. Varför parkerar du inte bilen hos mormor då? Jo det är nämligen så att det är fullproppat redan.. Alla ytor där bilen skulle rymmas är upptagna med skrot, en traktor och skotrar..

Grrrr... JAG VILL HA DEN NU!!

Mamma tyckte jag var knäpp som ville dra hem en ofärdig bil..
Men det är ju inte första gången hon tyck jag är knäpp så :P



FÖRRESTEN SÅ GJORDE JAG VÄRLDENS GODASTE KÖTTFÄRSSÅS TILL MIN FAMILJ IDAG!

Det kanske bli en hemmafru av mig ;)


Nu ska jag tjööta vidare med en okänd man och njuta av livet!
(känslan jag hade igår ligger och gnager lite, men den skiter jag i!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0