Hey hoe, let's go!





Just nu häller jag i mig själv kaffe så det står härliga till! 
Måste fylla upp koffeinmätaren innan alkoholmätaren börjar ;)

Om 45 min hämtar min kära lillebror mig och skjutsar mig till Tina.
Där blir det partyparty med Tina och Frida.. All in är det enda som gäller!

Förresten, fan vilka moderskänslor jag har börjat få.........
Igår var lillebror ute och svirade och jag hade lovat att hämta honom.
02.30 ringde jag för att höra om han levde och det gjorde han förståss.
Försökte sova mellan 23-02.30 men jag var så förbannat orolig!
Direkt då jag hämtat hem honom så kunde jag slappna av och somna :p

NU, om någon gång, så förstår jag min fantasiska mamma! Herregud vilket jobb hon måste ha haft med mig då jag var lite yngre.. Jag hörde ju aldrig av mig utan var ute hela nätterna utan att hon visste vart jag var. En stor medalj förtjänar hon! Och så mycket, mycket mer.. ♥

Näää, kaffe var det! Ha en fin lördag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0