I can't stop the train from rolling.

Vaknade just upp från årets bästa powernap! Hur skönt är det inte att "sväva" mellan att vara vaken & sova?! Hade på Veronica Maggios nya skiva i bakgrunden, perfekt snoozemusik :D Snälla bli min, är ju finare än snus.

Tog väldigt lång tid att somna inatt! Tittade på klockan 01.30 och sen gav jag upp.. Det smällde raketer, folk skrek utanför, regnet slog mot rutan och bilar med tragiskt hög bas körde förbi fler än en gång! Jag blir en jäkla kärring varje gång jag ska jobba FM-helg. Jag vill ju alla andra ska sova precis som jag gör!! ;D

Nu ligger jag i sängen och myser :) Får se vad som händer i våra länder ikväll :) Kanske blir Elina annars får TV:n hålla mig sällskap.. Jag längtar fruktansvärt mycket efter att få SOVA! Menmen, blev lite piggare av powernapen ju :)

Imorgon ska jag jobba 7:15-16, precis som idag, men skillnaden är att när jag jobbat klart är jobbhelgen äntligen avklarad!! Ska fira det på Medlefors med finaste familjen, grillat och bingolotto med mami på kvällskvisten ♥


PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0