I'll take you where the music is playing!

Storebror ringde och väckte mig halv nio imorse. Sov vidare en timma till och sen slet jag mig upp. Sen åkte jag till Medlefors för att hämta upp farsan och skjutsa honom till Medle. Min smarta mamma tog A4an imorse då det spöregnade och hon kom inte längre än just Medle. Vindrutetorkarna funkar ju inte! Haha.

Har tittat på blocket idag. Letar en Audi 100 avant eller Audi A6 avant.. Börjar bli godeless på att inte ha AC och elhissar.. Menmen, hittade inget intressant så jag får överleva ett tag till. Min bil är ju så rackarns fin så inte kör jag den på skroten bara för att :)

Spotify är ju underbart på alla sätt! Jag lyssnar igenom 60s musik nu.. Hittar hur mycket bra som helst! Låtar man glömt bort, inte vetat namnet på eller helt enkelt tycker är bra. Tumme upp för Spotify då alltså! Lätt värt att betala för unlimited :)

Om någon timma drar jag på blodcentralen för att göra "blodtest". Känns skönt att få den tummen ur röven och kunna hjälpa mänskligheten lite. Håll tummarna för att allt ser bra ut så jag får börja lämna :) Ska passa på att fråga vilken blodgrupp jag är också, har lite dålig koll. Haha!


Sam & Dave - Hold on, I'm coming.
The Supremes - Where did our love go.
Mel Torme - Comin' home baby.
The Lovin' Spoonful - Do you believe in magic?
The Drifters - Saturday night at the movies.
The Archies - Sugar Sugar.

Nu ska jag lyssna igenom spellistan för 50-tal. Tjingeling!


Kommentarer
Sara

du lär väl iaf ha lite karantän kvar från din tatuering? är väl 6månaders karens eller nå sånt. sen piercade du väl nyss näsan om jag läst rätt?

karens skit. jag vill också lämna blod men jag piercar mig eller gaddar mig så jag får fan aldrig lämna känns det som! T_T

2011-05-19 @ 17:42:59
URL: http://freaksaraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0