Jag ger dig min morgon.

Guuuud så lycklig jag är! Vårkänslor ända ut i fingertopparna och det känns som jag flyger framåt :)

Det bästa är framför mig och jag vill stanna tiden för att få ha kvar den här känslan ännu längre.. En fantastisk vår är på ingång, med nyutslagna björkar och vackra blommor i vägkanten. Sen kommer sommaren..

Varma, ljusa nätter och spännande romanser. Att dra handen genom ett blött, kallt hår - efter att ha badat i en kolsvart sjö. Håret som blåser ut genom rutan medans musiken fyller hela kroppen med glädje. Att nervöst, spännande och sensuellt kyssa den där killen du tittat på i smyg. Att ligga i gräset och skratta med i skrattmåsen skrik. Att doppa fötterna i vattnet medans flötet sakta guppar framför tån.

Jag har som sagt fem veckors semester i sommar.. Jag ska dra ut kabeln från TV:n och låta den stå orörd i 5 veckor. Det här ska bli den mest fantastiska sommaren någonsin och det finns inget och ingen som kan hindra mig.. Dit jag vill, dit åker jag. Det jag vill göra, det gör jag. Varje dag ska bli en dröm.

Och där ångrade jag mig, nu vill jag inte alls stanna tiden.. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0