Jag sitter här tills du ber mig att gå hem.

I tisdags då jag körde runt i en av våra SUPERCOOLA kommunbilar så tittade jag i bakspegeln (ja, tänka sig.) och såg en otroligt vacker syn! Croners sexiga Kapitän med NYA (gammal som gatan, förståss) HUSVAGNEN! :DDD Log resten av bilfärden :) 

Jaa, varför blir man så lycklig av att se detta ekipage då? Joo, för lilla Croner träffade jag på valborgs och då pratade vi massvis om CCW.. Och husvagnen är ju vårt boende under den veckan :D Wiiie, jag började längta sååå mycket att jag trodde att jag skulle spricka! :) Vi har ju vårat "hemliga" ställe att campa och förhoppningsvis får vi samma ställe nu också :D

Endast 2 månader och 27 dagar kvar vettuuu :)

Nu väntar jag på att mina fina föräldrar ska komma hit med middag. Sen ska vi fixa lite här i lägenheten :) Spotlights i sovrummet och gips negresser ska upp i vardagsrummet :) Kommer att bli ruskigt fint :) Hejdååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0