Kan du simma? Det är bra, då kan du fortsätta dreggla!

FAN SÅ PEPPAD JAG ÄR! :) Christian, min storebrors kompis, verkar vara pepp på Brad Paisley och sen bästa Kim lät också peppad :D Så fruktansvärt roligt!! Nu gäller det bara att "seal the deal" :D Nu pratar vi flyg och priser.. GAAAAAAH VAD LYCKLIG JAG ÄR!

Förresten var det bästa Kim som spelade Brad Paisley för mig första gången, påväg hem från Classic Car Week -08 ♥

Livet blir vad man gör det till och just nu är jag galet lycklig över att jag håller mitt löfte!
Jag har ALLTID sagt det, att kommer Brad till sverige så SKA jag dit. Hallelujah ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0