Lilla hjärtat.

Har varit en konstig dag. Bråkade med lillebror och det gör alltid lika ont i hjärtat. Jag vet att vi är sams nu men jag hatar att göra någon ledsen. I'm just not that kind of person. Sen åkte jag till jobbet och upptäckte att jag hade ett 3 timmars hål!! Fruktansvärt segt men tur alla andra hade det lika lugnt så man slapp sitta själv.

Imorgon 09.20 landar mormor, mamma, pappa, morbror och hans brulla i Skeå ♥
Känns underbart att få ha dom hemma igen så man vet exakt vart dom finns..

Så sovmorgon blir det icke imorgon! Men det är det värt :)

-

Har en konstig känsla i kroppen. Jag tycker inte om mig själv då den känslan infinner sig. Om jag kunde skulle jag sova tills den försvann men tyvärr går det inte alltid. Ibland försvinner den efter en timma och ibland stannar den kvar i flera veckor. Bläää

Äh skitsamma, bajj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0