Miss Li - Ba ba ba!!!



Dålig bild jag vet.... men vecka 27-31 är det semester. 25, 26 & 32 jobbar jag..
Och dom veckorna så jobbar jag 12 dagar!!! AAAAAAAH.. Jag har i princip ledig hela sommaren :D
Ska fan ta på mig nå mer, bli lite snål, det ser ju så lite ut ;).. Fast 4½ vecka av semestern är BETALD!

Det här ska bli den bästa sommaren någonsin!!!

Jag ska fiska, bada, sola, ha picknick, grilla, dricka öl, mysa med familjen, kanske följa med dem på husvagnssemester, fjällvandra med pappa och åka helikopter, fara till rättvik på CCW, cykla överallt, fika massor, fara till Elinas stuga, sova över hos mormor ute på vischan, fara på trästocks, fara på stavayran och bara NJUTA! :)

Och jaaa, jag får vara såhär oförskämt glad för vet ni vad.. Det är min FÖRSTA LÅNGSEMESTER :D

hihihi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0