Puss på mamma!

Först och främst hade jag en otroligt rolig kväll igår! Förfest hos Elin och sen drog vi på Allstars (som vanligt ;>).. Var inte allt för många kändisar ute men jag träffade en drös guldklimpar jag inte kramat på år och dar! Fy så fint att se att dom lever och mår bra, när man aldrig har chans att träffa dem. I slutet på kvällen satte sig jag och Sarah vid ett bord och woosh så satte sig en karl där också.. Sarah skrek till "Det är faktiskt upptaget!" och då kollade han upp och log.. Då var det ju en karl som jobbar med morsan!! :) Så jag hängde med honom tills klockan slog två :) Kramades med Styris en sväng också, det hinns alltid med! :D Sen for jag, Elin, Sarah och en bunt karlar iväg på krysset för fyllemat! Sen hem och sova.. BRA KVÄLL :)

Idag har jag mått som jag förtjänat antar jag, men illamåendet drog inte ner humöret ändå :) Fick hämtning av lillebror och mamma vid halv två, vidare till mormors barndomshem. Käkade lite lunch och fika sen for vi till Lund där morfar och farmor ligger. Farmors urna blev begravd tidigare i veckan så vi skulle kika hur det blev och så satte vi rosor på morfars grav.. Är en riktigt vacker kyrkogård må jag säga!

Sen skjutsade mormor hem mig så jag kunde hämta bilen och köra till Medlefors. Där bjöds det på kebabpizza och bingolotto med mamma.. Ingen av oss vann nå som vanligt, är inte förvånad :P Otur i spel och kärlek, inte lätt alla gånger ;)

Har kikat på BB nu när jag kom hem ikväll och jag blir guuuförbannad! VARFÖR SKULLE PETER GÅ VIDARE OCH INTE SIMON!?!??! Fan.. Hade velat se Sara och Peter sitta "osäkert" fram tills tisdag.. Menmen, nu hejar vi på den söta Umebon.. Han klarart och vinner hela skiten.. Så det så :)

Oj.. Blev en lång uppdatering.. Tog en massa kort idag så ska försöka hitta åt mobilsladden imorrn och lägga in lite.. Men jag lovar inget.. Godnatt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0