Rolling in the deep!

Mådde som en prinsessa i fredags så det firade jag med några öl och grillat med Elina :) Sen gick vi ut på calles med Frida&Jimmy.. Riktigt trevligt att lyssna på trubadur och bara mysa :) Synd bara att Mr Fartrand var där och stirrade på mig hela kvällen.. :P

I lördags var jag sliten naaanting men sisådär halv sju på kvällen vaknade jag till liv och bestämde mig för att fira valborgs på Pentagon Road Devils! Det ångrar jag INTE vill jag meddela. Hela magen kittlade när vi var ute och åkte bil. Sen blev jag kärleksfull nanting och älskade allt och alla :) Kramades massvis med Pajala-Emil och hans kompis som var och hälsade på :) Hela kvällen var kärlek och det var inte bara majbrasan som värmde :D Gud vilka underbara människor det finns och jag är så glad att jag får vara i deras närhet :)

Igår mådde min kropp som den förtjänade men hjärtat tickade fortare än den gjort på väldigt länge :) Vem behöver en pojkvän då det finns vänner som förgyller hela ens liv :) Pusspusspuss på dom! Avslutade kvällen med Bingolotto med världens bästa Sarah! Hon mobbade mig mest hela kvällen för allt konstigt jag hade sagt i lördags :D

-

Idag har jag varit förbi komvux och cv. Pratat om vård- och omsorgsutbildningen jag ska söka nu inför hösten :) Hon på CV blev jätteglad då jag sa hur mycket arbetslivserfarenhet jag hade, så det lät ju bra det iaf :D Sen for jag förbi Meca, köpte sprayfärg och nya vindrutetorkare! Sen tankade jag bilen... 850kr för en fulltank, huvvaligen!

Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm.. Ska göra kebabtallrik till middag :) Ska göra en stor sallad också så jag får med mig lite på jobbet. Ska jobba 18-00.30 och jag är fan peppad! Förra veckan blev det 4½ timmas jobb.. Fyyy!

Näää, nu ska jag sluta ordbajsa! JAG ÄR LYCKLIG. hejrååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0