Sovmorgon!

Åh så underbart, jag fick sova ostört till 12 idag! Jag behövde verkligen 10 timmars sömn, känner mig som en människa idag ;D Ska kika igenom kylskåpet och skafferiet snart, för jag ska storhandla idag! Jag ÄLSKAR att storhandla :) Går runt och klämmer, känner, luktar, jämför i lugn och ro :) Sen när man strosat runt färdigt och kommer hem.. Aaah så underbart det är med ett fullt kylskåp med bara mat man själv tycker om :D

Näää, nu ska jag klä på mig och sen dra till JT:s elservice för att kika på lampor :) Dom har 30% och jag vill bannemig hitta en läcker lampa att ha i köket :) Önska mig lycka till! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0