Tjejproblem.

- Det högg till i underlivet förra veckan så jag trodde jag skulle avlida.
- Mina bröst går fan inte röra, dom gör så jääääävla ont.
- Har haft PMS i en vecka. Grinat, varit arg och hatat världen.

Jag funderar seriöst på att ta ut min P-stav för sånnahär problem har jag aldrig haft. RÖV!

+ Jobbar till 18 idag och sen ska jag möta upp Storebror och Mormor någerst. Vi ska bjuda henne på mat, hon har ju fyllt 70 så det är ju självklart vi ska skämma bort henne lite ♥
+ Världens bästa Elina skickade ett sms nyss! Att hennes pappa hade lagt ut flotten i deras stuga så hon kunde fara dit när hon ville. Så då ska vi dra dit nångång framöver och FISKA! :D

Sen är jag arg över en till sak. Men vill inte sjunka till dens nivå så jag låt he va :) Pussheejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0