Trööök.



Det första du gjorde: Imorse? gick på toa.
Vad åt du sist: Satsumas.
Vad irriterar du dig på: Människor man inte vet vart man har. Att de sedan inte står för deras handlingar gör det bara ännu mer tragiskt.
Tror du på distansförhållanden: Till en början, men sen blir det svårt.
Vem tänker du på just nu: Mig själv faktiskt, om jag ska ta mig i kragen och städa.
Tror du att personen tänker på dig med: Haha.
Vart reste du sist: Jag var på roadtrip i januari, dalarna osv.
Vad gjorde du igår: Jobbade 7.15-16.00, åt grillat på Medlefors och såg Thor på bio med ett gäng fina människor!
Liknar du din mamma eller pappa: Håret, ögonfärgen har jag fått av pappa men blir, enligt andra, mer lik mamma för varje dag som går.. Så.. båda?!
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek utan tvekan.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: Varje gång.
I vems säng sov du i igår natt: I min säng.
Vilken färg har din tröja: Grönt.

NU ska jag städa och när det är klart ska jag belöna mig själv med en stor kopp kaffe! Hoj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0