Uppe med tuppen!

05.45 ringde väckaren imorse och jag krälade mig ur sängen utan protester :) Det kanske blir en 7-16 arbetare av mig någon vacker dag också :) Hade bara en brukare imorse så jag tog min egna bil dit så lite sovmorgon fick jag också :) Är otroligt skönt att jobba flera FM-pass på rad, man får in dygnsrytmen.. I vanliga fall brukar den vara fucked up eftersom jag jobbar väldigt oregelbundet.. Menmen, nu är jobbhelgen inledd iaf :)

Nästa vecka är min fantastiska jobba-endast-tisdag-och-onsdag-vecka. Långhelg är det bästa ♥ 

Ska iväg och jobba om 2 timmar igen sen hem och göra middag. For förbi Medlefors igår och hämtade hem lite vatten, sen passade jag på att storhandla på Kvantum :) Så nu har jag massvis med god mat i både kyl och frys :) Nu när jag inte längre är kontaktperson (kontraktet gick ut sista april) så ska jag försöka äta mer hemlagat! Har blivit alldeles för mycket restaurang och det gillar inte börsen :P

Är förresten bara 59 dagar kvar innan jag får min livs första långsemester. Nedräkningen har börjat! :D

Nu ska jag göra mig en macka! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0