Warpigs

Det blev ingen tvätt igår men idag går maskinen varm :) Storebror/svägerska ringde och ville grilla med oss så jag fixade en massa mat istället :) Satan så gott det var! Karré, majskolvar, sparris, champinjoner grillades och sen vitlöksbröd, sallad och potatisgratäng till! Gaaah, grillat är ju det bästa :D

Bästa vännen bjöd på lunch på Calles idag också ♥ Vi åt lasagne, champinjonsoppa och massa sallad, medans vi satt och snackade skit! Mycket trevligt :) Mer lunchande åt folket tycker jag!

Ska alldeles strax hänga ut all tvätt och sen lägga mig framför Animal Planet. Är det någon kanal jag verkligen saknar hemma i lägenheten så är det ju den!

Så...

+ Grillat.
+ Mina bröder.
+ Lunch med bästvännen.
+ Animal Planet!
+ Black Sabbath.

(Jag lyssnar på dom nu på pappas dator.. Det är kärlek det med!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0