Woopidooh!

Hade ruskigt trevligt igår! Grillat hos Tina, singstar och god öl. Sen drog vi till OW en stund innan gick vidare på Allstars.. På Allstars kände jag typ ALLA! Helt sjukt bra folk ute :) Kramades med tusen fina människor och allt var bara bäääst! Sen blev jag bjuden på kebab av en okänd karl som var rackarns trevlig. (Nej, han fick inte följa med hem!) Bästa lillebror hämtade mig klockan 3 och sen hem för att sova ♥

Idag har jag sovit mest hela dagen och sen kom Sarah hit vid fyra och spelade bingolotto med mig sen :) 

Nu ser jag BB och sen blir det att sova.. Jobbar 7-18 imorgon, freakin' awsome :)

Puss på en bra helg och nu ska jag bannemig inte dricka föränn Juni anländer.. Hejråå ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0