WTF

Jag har haft tokont i brösten nu ikväll också och jag är så jävla less. Sen skulle jag ju sova, som ni kanske har läst. Jag lägger mig på sidan och tänker, sen får jag för mig att ta på P-staven och jag får panik! Det känns precis som den har gått sönder..... Har den mot allt förmodan gjort det så är det väl fan inte konstigt jag haft så mycket problem! En P-stav "läker" ut hormoner hela tiden, men då tänker jag. Har den gått sönder så måste ju mängden hormoner läka ut i större omsättning.. GAH.

Tusen tankar snurrar i skallen just nu.. Fan fan fan! Blir att ringa lassa imorgon bums och fixa allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0