11-11-11.

Jobbat 6.30-16, ätit tacos hos mammpapp och sen tvmys med mamma :)

Har en klump i magen.. Jag vill inte känna mig såhär.. Jag vill inte att du ber om sånt.. Jag vill inte ens att du pratar om det.. Jag får så jävla ont i magen och den fina fantasin jag lever i krossas. Varför ska jag vara så jävla envis och simma motströms hela tiden?! Varför vill jag alltid ha det jag inte kan få? Jävla skitskalle, sluta gräva din egen grav.

Blir en nykter och lugn helg. Ladda inför en monstervecka på jobbet. Försöka landa på marken.



Ibland hade jag önskat att livet alltid var lätt. Att man fick allt man ville.
Att man fick vara lycklig varje sekund, varje dag. Men jag vet det int går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0