24/11 - Bästa och värsta dagen.

Det första, och bästa och underbaraste och finaste och mest fantastiska i år.
Isabelle fick en liten, alldeles perfekt kille som jag knappt kan bärga mig från att få träffa!!
Ska pussa, snusa, gosa, mysa och bara älska varenda lite bit av honom. Finaste killen ♥



Det värsta. Har gråtit och tyckt synd om mig själv i 30 min nu. Tjaa, jag försökte gråta mer men när jag tittar på bilden ovan så känns mina problem så pyttesmå och obetydliga. Vem bryr sig om att jag har ett, lite, brustet hjärta då världens vackraste kille kom till världen just idag?! Nä, just ingen.. Inte ens jag.. Så gott lär jag sova ändå, fast jag enbart träffar svin.. svin efter svin efter svin.. Gode less.. Ska nog ge all min kärlek till en kille som aldrig kommer krossa mitt, lillen.. Du får mitt hjärta nu! :) PUSSSSSS!



Kommentarer
Åsa

Känner igen de där me att bara träffa svin... Började också lipa när jag fick bilden :P

2011-11-25 @ 09:51:39
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0