A new version of me.

Jag kunde inte sova inatt, av många anledningar, så jag låg och funderade istället. Hade medarbetarsamtal igår och chefen hade inte en enda dålig sak att säga om mig! Snacka om självförtroendeboost då hon sa att hon såg mig som en "klippa" i patrullen :D Så eftersom jobbet går så fruktansvärt bra just nu så måste jag utvecklas på något annat sätt. Har ju rätt till friskvårdsbidrag och det har jag tänkt utnyttja på riktigt detta år. Föregående år har jag köpt presentkort på spa osv, men nu ska jag köpa simkort!

Eftersom jag mestadels jobbar kväll så passar det ju sig ypperligt att simma på morgonen! Och eftersom jag älskar att utmana mig själv så ska jag simma som fan till att börja med, för att få mig in i det och för att få igång konditionen så fort som möjligt. Morgonsim på måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Eftermiddagssim på torsdag och fredag nästa vecka. Sen två vilodagar innan jag kör morgonsim måndag-fredag nästnästa vecka! :D

Känns alldeles fantastiskt att ha hittat denna pepp och att ständigt vilja utvecklas! :) Sen klagar jag ju inte på att det är 1km till Eddahallen heller så det blir skönt med en promenad dit och en promenad hem! Nä fyfan vad bra det här ska bli! Några kilon vill jag allt bli av med :)

Nää nu ska jag göra mig redo för att hämta bilen på RC! Tjingtjong.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0