Aj.. stackars mage!

Min mage är inte snäll mot mig alltså! Visst förstår jag att förbränningen ändras då man börjar träna, men int fan ska man behöva ha magont?! Måste ta en vilodag idag fast jag inte vill :( Skulle prova på vattenstyrka om en dryg timma men vågar inte pga. magen.. Bläää!

Gick och la mig 21 igår, somnade 23 och vaknade 6.45 imorse av att lampan var tänd?! Släckte den, funderade på om jag skulle gå upp och beslutade mig för att somna om.. Dumt beslut, nu är jag helt galet trött bara för att jag sovit för många timmar :P I-landsproblem då dom är som värst ;)

Hoppas magen blir bättre under dagen.. Ska till Medlefors med Tina senare och käka fläskpannkaka och se hockey.. Blir väldigt trevligt, bara jag slipper en krånglande mage :) Första matchen efter uppehållet så jag måste erkänna att jag smyglängtat efter att det ska börja om..

RIP TTi.. :( Hej ett liv utan serier!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0