Äntligen måndag!

Somnade vid fyra imorse, var ju så bra filmer på tvn :) Så istället för att stiga upp 8 som jag hade tänkt blev det nyss jag steg upp.. Äääsch, ibland får man faktiskt :) Ska klä på mig nu och börja med att släcka tvåan på bilen, sen iväg på edda för att äta en lättare lunch innan jag ska gå på mitt första pass! :) 6 månader av simning, pjuuh! Men jag vet att första månaden är jobbigast, får man sig igenom den utan att ha börjat fuska så går det bra! :)

Nä, iväg på besiktningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0