Bakad potatis med fetaostkräm..

AAAH så god middag jag gjorde idag! Gjorde en fetaostkräm på 150g fetaost, några klickar lätt creme fraiche, en vitlöksklyfta och lite svartpeppar.. Sen rödlök och körsbärstomater och en skållande het bakpotatis! NAMNAM :D Hoppas potatisen går värma upp på nå sätt igen (??) så jag får äta upp den andra på söndag till middag.. :)

Hahaha sen är livet väldigt komiskt ibland.. Idag har telefonen varit tyst :))

Nu ska jag dricka världens bästa julmust, Zeunerts ♥ och kika på serier tills det är dags att nanna kudde.. Jobb 7.15-17.30 både lördag och söndag.. Inte det roligaste man kan göra men jag peppar för en lugn och skön kommande vecka så :) Ha en fin kväll alla fredagsmysare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0