Det kliar i fingrarna.



Känner mig jävulskt impulsiv just nu! Saknar äventyren och den fantastiska känslan i magen. Slänga sig ut från stupet till det okända. Jag tror fan jag måste göra något åt det nu helgen som kommer.. Jag bara måste.. Jag hoppas känslan håller i sig för jag vet hur otroligt bra jag kommer må då det är gjort! Jag är 23 år, fri som en fågel och har hela livet framför mig! Vad och vem ska stoppa mig EGENTLIGEN?!

Nä just de ja, jag är rätt duktig på att stoppa mig själv..
Men den här känslan ska fan fortsätta bubbla i magen.

Jag mår som bäst då jag mår såhär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0