En cancer i röven, vart jag än satt.

ÅH!!! Senaste SOA var bäst bäst bäst och spännande som faaaaan.. och jag har insett att det bara blir 4 säsonger av den underbaraste serien i världshistorien.. :( Jag får helt enkelt köpa alla (har 2st) på dvd och glo, om och om igen.. FAN VAD BRA DET ÄR!

På torsdag eller fredag får ni höra världens bästa nyhet! :) Jag är så glad att jag typ spricker och ser framemot en fantastisk händelse i maj :) Ja, jag är gravid!!! Vad annars?! (Ni smarta människor kommer väl ihåg att nyheten kommer sen i veckan, inte nu?)

Nää.. Nu skulle jag egentligen ha sorterat tvätten och varit duktig.. men he känns fan int som har nå mer duktigt i mig idag så jag skit ineee.. Får gå upp i tid imorgon helt enkelt... JUSTFAN.. måst köpa sköljmedel.. Jaahapp, där försvann den sovmorgonen!

Välkommen till mitt underbara liv, tjingtjong!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0