:))


Är så rackarns glad.. Haft årets finaste kväll/natt/morgon.. :) Är trött som ett psyk, sovit 5-6 timmar totalt.. Inte lätt att somna (nykter.. full kan jag sova hur som helst) i någons famn.. Låg jävligt oskönt men det var så mysigt så jag låg stilla och bara log :) Ååååh... Jag måste hindra mig själv!!! :P

Nu ska jag äta frunch, dricka världens bästa kaffe (A.N Franskrost) och sen slå på en romantisk film.. Jaa joo jajjamän, nu ska jag fortsätta med all romantik.. Känslan kan försvinna på en sekund så bara att njuta medans man kan :D HIHI.. Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0