Jävla dygnsrythm!

Summa summarum av det jag skrev igår: Våga vara ärliga mot varandra, våga inse då killen du tycker om inte tycker om dig på samma sätt.. men släpp aldrig hoppet om att det en dag kan ske ett mirakel. För mirakel sker, varje dag!

Ringde hyresvärden nyss! Blev typ dumförklarad på telefon. Jävla skitbrud! Sen så förstår jag inte varför dom har element som hela tiden "går sönder".. Visst borde det väl ändå bli billigare i längden att byta ut elementen man har problem med istället för att hela tiden behöva laga dom?! Aaah.. Får se om jag hinner få besök innan jag ska på jobbet, det är apkallt i lägenheten nu iaf..

Har vridit dygnet helt åt helvete.. Ska försöka vrida om det imorgon! Inte okej att somna 4 på nätterna då jag vet att på torsdag så måste jag upp mellan 05.45-06.00, för att sedan jobba två uppdrag innan vi ska ha kick-off till 16.30. Jobbet bjuder på samarbetsövningar, lunch och sen några timmars boda borg.. AWESOME :) Man borde få sånt oftare men näpp, bara då två arbetsgrupper ska bli en :P

Nä, lite frunch kanske? Pöss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0