Koffein, nu, tack, gärna.



Förutom det underbara kaffet jag dricker just nu så känns allt så jävla fucking bra!
Satt och lyssnade på musik och tittade på spotify och helt plötsligt pirrade magen till..
Den har pirrat sen dess och jag kan inte sluta le! Vad an detta kanske ni undrar?

Jag har ingen fucking aning. Jag sitter själv hemma och bara njuter.
Jag mår bra! Jag älskar mig själv! Jag älskar mitt liv! :)

Längtar till imorgon. God mat, god öl och förhoppningsvis vinst i hockeyn.
Sen iväg på förfest någerst med folk jag nästan inte ens känner. Så jävla kul!
Hoppas och tror att morgondagen blir legendarisk. Hur kan den inte bli det?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0