Konfunderad..



Är det verkligen möjligt att en människa kan ändras så otroligt mycket på så kort tid?
Visst, om man får känslor för en annan människa så blir man ju mer kärleksfull av naturen..
Men hur klån vet man att någon fått känslor för en? Finns den förmågan någonstans inuti kroppen?

Ja, jag måste erkänna att det känns lustigt.. 

Att få komplimanger av någon som inte tidigare varit generös med dem.
Att få veta att han ser framemot nästa gång vi ses, av tusen olika anledningar.
Att märka små, små, små saker som gör att allt känns helt annorlunda..
Att samtalen och smsen blir allt fler och allt trevligare..

Ibland tycker jag inte om att vara kvinna, man funderar ju så jävulskt..
Men finns det någon därute som håller med mig om att det är lite skumt?
Eller är allt inbillat i mitt huvud? Åh, jag vet inte ut och in längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0