Lyxigt värre!

Vill du ha öl? eller ska du hem?
Jag vet inte, vill du jag stannar?
Du får bestämma.
Vadå, vill du jag ska stanna?
Jag hatar att bestämma, du får bestämma.
5 min tystnad.
Nä, nu är jag jävligt trött. Ska jag sova här?
Men vad vill du?
Jag sover gärna här, om du vill.
Men sov här då!

Hahahahaha :)



-



Sovit borta tre nätter så min strategi fungerade ;) Mysmysmys! Farligt att börja vänja sig men svårt att tacka nej till att sova nära, nära, nära :) Får se vart jag somnar ikväll, sprollar rent ingen roll men självklart så.. jaa.. jag tackar ju såklart inte nej :) Får helg klockan 18, helt underbart!!

Nu har vi köpt biljetter till BLACK SABBATH!!! :) Det ska bli mamma och pappas julklapp :) Vi barn bjuder på konserten, flyget och sådär.. Ska bli kul att se hur dom reagerar.. Är ju typ en ones in a lifetime.. :) Så i Maj ser jag Ozzy för andra gången och det ska bli såå fränt att se det gamla gänget återförenade! :) Det här var min hemlis förövrigt..

Isabelle ska snart få bebis.. Ååååh, magen pirrar och jag är nog minst lika nervös som hon är!! Så kanske blir det bebismys i helgen.. Kläm ut oongen nu gumman!! Jag vill snusa, pussa, krama och mysa!! :) och pussa på min nya favoritmamma! ♥

Nää, hoppa in i duschen....

Jag vaknar upp, Aaah, solen skiner igen
Dags för mig att gitta från lägenheten
Men först, alltid en dusch!
Inte lukta usch, stå högt i kurs för det é:
Glassigt! Glass-Glassigt!

(Skäms lite för att jag direkt tänkte på den där versen då jag skrev dusch!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0