Mardrömmar och kotletter.

Blää! Ska aldrig någonsin lägga mig för att sova då jag har en klump i magen.. Somnade såklart och drömde att en vålnad tryckte ner mig i sängen.. Kunde inte skrika eller röra mig.. Vaknade i panik, tänkte på vad drömmen ville säga mig och sen somnade jag om och sov gott i 9 timmar.. Är 4de gången den där vålnaden hälsar på. Jag minns så himla väl första gången, för jag kunde verkligen inte förstå om det hänt på riktigt eller om jag drömt..

Idag har varit en tokbra dag! Sovmorgon, slappa i soffan, veckohandla, äta sambal olek-kotletter och äppelpaj med Tina, se snuskiga dokumentärer och när Tina åkte så diskade jag bort.. Alldeles underbar dag helt enkelt :) Morgondagen kommer nog bli minst lika bra! Farsdagsmiddag på Medlefors och sen Bingolotto med Tina.. 

Måste förövrigt säga att vita helger är awesome! Slippa vakna bakis och förstöra hela helgen.. Bättre att njuta av sovmornar, äta god mat och mysa på :) Helgen blir så mycket längre då man bara dolar på i sin egen takt.. Alkoholen förkortar helgen otroligt mycket! Ska bli goode skönt att vara nykter till 3 december faktiskt! :)

Nä, nu ska jag bädda ner mig i sängen och lösa lite korsord innan jag ska sova! Pöss


Kommentarer
Åsa

Vita helger is the shit kan jag hålla med om! Speciellt när man vet hur dåligt folk mår imorrn :P

2011-11-13 @ 03:21:46
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0