Rökfylld lägenhet.



Hmmm.. Jag borde nog rengöra ugnen.. Bakade Pitekaka åt mina kära kollegor nyss och hela lägenheten blev rökfylld.. Menmen, den såg då lyckad ut iaf.. kakan alltså :P Så dom blir nog glada fast min lägenhet luktar kräk :P

Idag har jag varit på vattengympa, sen käka lunch på Edda innan jag åkte vidare till Sarah. Snacka skit och spela yatzy var det vi hittade på :) Sen hem hit och baka som sagt.. Ska käka nå middag snart och iväg på jobbet.. Är faktiskt lite halvpeppad på att jobba ikväll, bra skit! :) Nää, harne bra!! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0