Sympatibakis.

Aaaah huvudvärk! Sovit drygt 5 timmar inatt och legat död mest hela dagen idag.. Men vad gör man inte för vännen säger jag bara! :) Snart är det en ny vecka full av trevligheter! :) 4 dagars jobb, kick-off med jobbet, träffa Timo för första gången och födelsedagsfest för Tina! Tänk om alla veckor kunde vara såhär underbara :) Och att alla söndagar var lite smått sömniga och utan ångest :)

Ska börja packa ihop perkulatorn, datorn och lite annat snart.. Det nalkas pizza och bingolotto hos Tina :) Perfekt söndagssyssla och sen blir det nog lite mer äventyr.. Om jag inte dör av trötthet dvs.. Tur jag inte börjar jobbat föränn 17.45 imorgon :P

Förresten har jag bara sovit hemma en natt den här veckan :P Pjuuh, jag tror min säng saknar mig!! Ska gosa ner mig riktigt rejält ikväll då jag kommer hem.. Borta bra men hemma bäst, iaf då det gäller sömn ;D Jaja, tjingelingplingpling!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0