Teleeföön.



Var grymt skönt att simma idag, fast jag känner det i armarna redan nu :P Ska ta en vilodag imorgon eftersom min dag är fullbokat från morgon till natt.. Möte på jobbet, 11 timmars jobb och sen fara till D för film.. Sen upp i tid så jag får mig till vattengympan 10.00 på onsdag :) Blev gode glad då hon jag köpte badkortet av sa att vattenträningen på dagen ingick ;D Så det får bli några gympapass emellan :D

Nää, livet känns gött just nu! Fast jag är rädd att jag alldeles strax komplicerar till saker igen.. Hmm.. Får väl helt enkelt lära mig av mina misstag och sluta i tid.. Vill fortsätta må såhär bra, orkar inte med en nergång så snabbt igen.. Så, lyckliga Elin.. vi kör på det tyck jag! :)

Nää mysa ner mig i soffan en stund till innan John (Blund) kommer hit för att natta mig! Pöss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0