The beatles - Oh darling

Sovit som en stock inatt! :) Käkade chili och såg hockey hos mammpapp igår.. Vi vann äntligen! Jag måste börja se hockey oftare, dom vinner alltid då :P Så enligt mig själv förlorar dom nu på torsdag och vinner på lördag, för på lördag ska jag se igen ;)

Idag ska jag handla på coop och sen blir jag bjuden på korvstroganoff hos Tina ♥ Ska färga hennes hår och hon ska bleka mitt! Nu äntligen ska jag bli en riktig redhead.. All brun och röd färg jag satt i håret under snart 4 år ska vi försöka avfärga.. Kommer med all säkerhet att se ut som en morot :) Men det gör inget, för förhoppningsvis får jag det färgat rött på fredagkväll :)

Sen har det varit en riktig "Bjuda elin på middag-vecka".. Badstigen måndag, Medlefors tisdag och Tina onsdag.. Vilken lyx!! :)



Rubriken är en låt, som ni kanske räknat ut, som är alldeles fantastisk! Youtuba den NU! Puss
Jakob Chattmail säger
Jag borde göra det jag med, men du var ju kul att snacka med   borde ha sovit vid typ 12
Godnatt, sov gott och våta drömmar?
fast utan ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0