Tjockis!



Avbokade just träningen ikväll.. Jag mår så jävla dåligt i lägenheten nu för att den är så jävla stökig så det blir en städnings-workout istället! Har diskat bort, städat i köket och i hallen.. Ska impregnera två par skor, sortera den rena tvätten från förra veckan, städa toan, skura och dammsuga.. Sen ska jag bannemig renbädda sängen, ta mig en dusch och somna så gott så gott.. Just ja, måste slå in lillebrors present också! Ingen rast och ingen vila, men middag ska jag fixa nu iaf! Svårt att städa på tom mage, tjingtjong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0