When we stand together!


Det nyaste tillskottet i min samling :) 299kr på Ginatricot, dom levererar som vanligt!
När den sitter på mig så är skinnet enbart på brösten, inte ner mot midjan sådär. Toksnygg!!

Idag har jag varit barnvakt en sväng, ätit lunch och sprungit på stan med Tina.
Sen vidare på möte för att fika och gosa med två små gubbar! ♥ (3 vs. 8 veckor gamla)
Sen skjutsade bästa Frida hem mig, är helt död i kroppen efter gårdagens vattengympa!!

Ikväll blir det att se massvis med serier nerbäddad i soffan, ååh.. KÄRLEK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0