Åh, underbara dag!

Har varit och vaxat musen på Aquaspa idag! Fan vad lyxig man känner sig och tjejen som gjorde det var toppen! Då vet jag det till nästa gång :) Har ju presentkort där som går ut innan årsskiftet så det blir nog en till vax och sen en ansiktsbehandling :) 

Enligt mig själv så jobbade jag till 00.30 ikväll, men enligt chefen så slutade jag 18.00. Såå skönt! Sen ringde gubben jag skulle till och ville jag skulle komma tidigare och göra ett ärende åt honom så då får jag ju sluta tidigare också :) Så 17.30 går jag på helg!! Och är ledig fram till 12.30 på måndag, woohoo! P kommer ikväll också så då ska det mysas!! :)

Imorgon blir det ett litet ärende med Isabelle som kommer ner och sen ska vi nog alla tre käka lunch tillsammans :) Myspys och perfekt början på fredagen! Känns som det kommer bli en riktigt bra helg bara jag slipper att vara bakis med två karlar ;D hähä! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0