Äh, vi tar det imorgon.. eller i övermorgon.. eller någon annan dag!

Jobbat 6.30-10.30, tvättat bilen (som ändå inte blev ren), burit ner sommardäcken i förrådet, besiktat bilen (ombesiktning nästa.. baah) och nu ligger jag D Ö D i sängen.. Ska försöka hitta ork till att diska bort, pedanten i mig kan inte sluta tänka på all snuskig disk.. Men den lata delen av mig sköt upp tvätten till måndag och bestämde sig för att bjuda lillebror på plättar till middag och sen se hockey på Medlefors.. Jag gillar den lata delen av mig bättre måste jag få erkänna :)

Nää, se lite serier innan diskhandskarna åker på! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0