All these questions, I can't answer.

Var väldigt myspys hos mammpapps som vanligt :) Parisare till middag och sen då hockeyn började bjöds det på äppelpaj och kaffe.. Namnam :) Sen vann vi ju med 3-2 borta mot Brynäs, awesome! Jag ska nog börja se varje match, har sett två den här säsongen och då har dom vunnit med 3-2.. Jag kanske är deras luckycharm sådär i hemlighet ;)

Jag skulle kunna vara ledsen nu men jag väljer att inte vara det. Visst är det rätt bra då man har det valet? Jag har mycket roligt framför mig och det håller modet uppe :) Ska bland annat kika på mobiler då jag har tid nu i veckan.. Blir nog att beställa en ny snart, min börjar ju tyvärr ge upp efter trogen tjänst.. Men jag är så jävla petig då det gäller mobiler så det kan sluta med att jag väntar ett tag också, för att hitta "Den".. :)

Sen blir det fest på lördag med finaste människorna!

Och i slutet på November blir bästa Isabelle mamma och jag ska mysa med bebis ♥

Och jag är ledig jul i år så då flyttar jag hem till Medlefors för att mysa med favoriterna hela helgen!

Och jobbet känns så jävla kul just nu!

Och om en månad ska jag bli en galet sexig redhead som kommer kicka ass!

Och nästa fredag spelar The Go Getters på Coasters så jag hoppas jag får fara dit!


Och och och.. Det är inte likt mig att vara såhär positiv då vinter nalkas..
Men tji fick du vinterjävel, kom och ta mig om du kan :)
Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0