Äntligen måndag :)

Vaknade prick 9 idag med suddiga ögon.. Tänkte efter när jag somnade igår och bestämde mig för att gå upp :) Nio timmar räcker gott och väl :) Tur den inre väckarklockan fungerar ibland, tycker inte om då jag vaknar 12 ;) Idag är jag ledig också så tänkte göra bort lite nödvändigheter! Sen har förkylningen faktiskt börjat gå åt rätt håll! Hostar, spottar och fräser mest hela tiden och hellre det än att ha en stor ond boll i halsen jag inte kan göra nå åt.

To do list:

- Skriva lappar och springa ner i cykelrummet för att rädda mina damer från en resa till skroten!
- Diska bort det galet stora diskberget jag aldrig tagit itu med annars. Skämmes!
- Fara på solbacken och titta runt/köpa nödvändigheter.
- Tvätta 17-22.

Sen blir det en massa vila däremellan :) Ska bannemig vara frisk innan nästa helg! Pöss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0