Come to mama!



Min nya vinterjacka, äntligen ska Canada goosen slängas i soptunnan!
Den har varit trasig två vintrar och har dunat ner nästan alla mina kläder :P

Köptes på Cubus för 499kr idag, måste ha vart kampanj för på hemsidan kostar den 799kr :P
VÄÄRT! Köpte även två tub-halsdukar och Tina köpte en.. Var ju 3 för 2 så det blev billigt det med!

Har gått på stan sen drygt halv elva så är gode slut nu.. Blir nog en powernap snart :)
Jobb 18-00.30, är lite småpepp faktiskt. Så ja, den här dagen är absolut en bra dag! Heja mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0